wtorek, 22 stycznia 2013

Co wy na to ?

Cześć .

A więc, przepraszam, że jeszcze nie z rozdziałem, ale mam do podjęcia pewną decyzję. Aczkolwiek wydaje mi się, że to już czas aby je zakończyć i zastanawiam się czy kolejny rozdziałem nie będzie epilogiem.

Chciałam się zwrócić do was z pytaniem. Pamiętacie jeszcze opowiadanie Summer Paradise ? Tak mnie coś naszła na nie wena i zastanawiam się czy by tego nie kontynuować. Usunęłabym te dotychczasowe rozdziały, bo nie podoba mi się jak rozwija się tam akcji i zaczęłabym od nowa. Co o tym myślicie ? Czytalibyście ?

Jest jeszcze jedna sprawa, aczkolwiek ktoś napisał mi komentarz, że nie mogę skończyć tego opowiadania a zabieram się za nowe. Hmm.. no fakt może coś w tym jest, ale to nie tak, że ja nie mogę go skończyć. Tutaj po prostu wszystko poszło nie tak jak planowałam i teraz muszę obmyślać nad wszystkim co ma być dalej. I przez to te rozdziały nie są dodawane tak często. A nowe opowiadanie ? Mam na takie wenę, to je piszę.

+ Niedługo otwieram nowy blog.
++ Nowy prolog na Summer Paradise już jest : )

31 komentarzy:

  1. nie błagam ! nie kończ tak szybko tego opowiadania ! fakt troszkę się zawiodłam by myślałam że bohaterka będzie z Zayn'em, a tu takie rozczarowanie... ale no cóż. Po prostu, nie kończ go tak szybko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Może to dobra decyzja żeby zakończyć już to opowiadanie, skoro sama przyznajesz, że coś poszło z tym nie tak. Co prawda bardzo związałam się z ta historią, ale cóż... Jeśli chodzi o poprzednie opowiadanie to oczywiście z chęcią przeczytam wszystko to co napiszesz :D Pozdrawiam: Avampi.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak chcę wejść na 'summer pardise' to mi się wyświtla, że tylko zaproszeni czytelnicy mogą na nie wejść :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, bo fajnie się czytało, ale skoro tak uważasz to zrób to i zacznij pisać nowe;):*

    OdpowiedzUsuń
  5. mi pasuje , jeśli będzie to będę czytała ;) uwielbiam twojego bloga , baz względu na to jak się skończy ;)
    + zapraszam do siebie i liczę na komentarze ;)
    http://love-one-direction-nika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że chcesz to zakończyć, tym bardziej, że miałam cichą nadzieję, że główna bohaterka jednak będzie z Zaynem. Chociaż może jeszcze nie wszystko stracone. W każdym razie, przeczytam wszystko co wyjdzie spod Twojej ręki, nie ważne czy będzie to instrukcja obsługi tostera, czy nowa historia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A bo ja wiem czy musisz go zakończyć ? Ten blog jest super : ) Strasznie mi się podoba ; d Mam nadzieję, że go jeszcze nie zakończysz : c

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że chcesz zakończyć już to opowiadanie, a i wznów to swoje summer pariades czy jakoś tak. :D
    zapraszam do mnie: http://1d-zakazanamilosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie kończ tego Tak bardzo się cieszyłam że tak potoczyła się sprawa głównej bohaterki z Harrym. Jak dla mnie blog jest świetny i przeczytała bym jeszcze parę rozdziałów :) Harry i Grace kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie kończ, błagam. Dojdź do tych 40, 50 rozdziałów <3 To jest jeden z najlepszych blogów jakie czytałam ;) Mam nadzieję, że następne będą jeszcze lepsze ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja na to jak na LATO , a raczej SUMMER PARADISE XD. Pokochałam historię Grace i Harrego naprawdę bardzo mocno, ale Cię rozumiem w stu procentach. Czasami to co sobie zamierzyłam w opowiadaniu zmienia bieg i okazuje się, że to już nie to samo. Owszem, będę czuła pustkę z tego powodu, że już nie będzie oczekiwania na to co dalej z Grace i Harrym, ale skoro będzie Summer Paradise.. to nie jestem zła, tylko czekać! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. pamiętam tamten blog, CZYTAŁABYM :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja cię rozumiem, oczywiście będe czytała nowego bloga . Ale niech zakończenie tego będzie VERY HAPPY :)
    buziaki :*:*

    OdpowiedzUsuń
  14. nie kończ jeszcze tego! :( chociaż 2-3 rozdziały jeszcze... prosimyyyyyy! :-)

    co do summer paradise, to czytałam i z chęcią będę tam zaglądać, bo uwielbiam Twoje opowiadania <3

    OdpowiedzUsuń
  15. napewno będę czytała.
    a co do tego bloga... sama zdecyduj :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hmm nie chciałabym żebyś kończyła to opowiadanie, ale skoro i tak je kończysz to to chyba dobry moment na epilog skoro w tamtym tak sie to wszystko potoczyło :) hmm nowy blog, z pewnością bd czytać :D a co do summer paradise to nie czytałam go ale jeżeli zdecydujesz sie na pisanie go to z chęcią go odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda, że zamierzasz go kończyć, ale i tak cieszę się że zaczynasz od nowa Sumer Paradise. ;) Czekam na rozdział/epilog.
    [SPAM, ALE PROSZE PRZECZYTAJ]
    Chciałabym Cię zaprosić na mojego bloga. Opowiada o historii przyjaciół, którzy jak to w każdym opowiadaniu się w sobie zakochują, niestety ONA musi wyjechać do Nowego Jorku, i właśnie w tym czasie okazuję się że choć przyjaźnili się długi czas, ona wcale go nie znała. Chłopak, który poprzez swoją głupotę traci ukochaną osobę musi się bardzo postarać o to by odzyskać jej zaufanie. Tylko co jeśli ona już kogoś poznała ? Czy prawdziwa miłość zwycięży ? A może jednak bycie razem nie było im pisane ? Dowiesz się tego jedynie poprzez przeczytanie mojego bloga ;) Zapraszam serdecznie na 'Przecież nie powiem Ci, że Cię kocham. No, pomyśl !' a tu masz link: http://ibestowyoulovesomuchhowgreatgodis.blogspot.com/ mam nadzieję że Ci się spodoba i skomentujesz. Przepraszam za SPAM.
    Lauraxd

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkooda że chcesz skończyć już to opowiadanie ;c Ale fajnie że będziesz pisać inne ^^ Na pewno będę czytać <333

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że kończysz to opowiadanie...
    Jednak musisz - a epilog w tej chwili wydaje mi się ok...
    Na pewno będę czytać Sumer Paradise :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne ten blog jest :) nie kończ.. :/ A summer paradise bede czytała na bank <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie sie przywiazalam do tego opowiadania,codziennie wchodze i sprawdzam czy jest nowy rozdzial i jak widze kolejny numerek to jestem taaaka szczesliwa :D mozesz byc pewna,ze nastepny blog tez bede czytala xx

    OdpowiedzUsuń
  22. to jest chyba najlepszy blog jaki czytam , mówię serio , nie kończ go błaaagam <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie kończ najlepszego opowiadania! To będzie wielka strata, nie rób tego! Pisz dalej, każdy na to czeka! : 3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmm.. No cóż.. Czy skończysz czy nie to już twoja sprawa.. Opowiadanie Summer Paradise.. Czy będę czytac? Oczywiście ! Kocham twój styl pisania. Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  25. Pisz dalej... Proooszę.... A i jeszcze zostałaś nominowana do Libster Award .. Więcej na moim blogu... http://little-things-about-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie kończ jeszcze , bardzo zżyłam się z tym blogiem ;p ~Malikowaa ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie kończ tego, za bardzo związałam się z tą historią <3 :*

    OdpowiedzUsuń