wtorek, 29 stycznia 2013

THE END

Może wiele z was mnie teraz znienawidzi i cokolwiek, ale nie mam innego wyboru.
A więc, nie kontynuuję już tego opowiadania. Rozdział 31 możecie uznać za epilog.
Przeczytałam tą historię od początku i z przekonaniem stwierdzam, że zjebałam po całości.
Na początku Harry jak i Zayn mieli ciekawe charaktery. Oboje na swoje sposoby walczyli o Grace.
A z Zayna zrobiłam kogoś kto się poddał i poleciał do innej. I tak po prostu już przestał kochać Grace, lol. Tak samo Grace. Najpierw kochała Zayn'a, a potem niby, że nie. 
Mogłam. Mogłam zrobić ten cholerny zwrot akcji i dać ją z Zayn'em. Choćby kiedy pojechała do USA i zabrał ją na lodowisko. To był doobry, wręcz idealny moment aby ją połączyć. No ale głupia ja pomyślałam sobie, że co ja zrobię z Harrym i stwierdziłam, że do siebie wrócą. 
Wiem, że wielu z was się zawiodło, bo to opowiadanie stało się takie przewidywalne i w ogóle. 
Dlatego jak mówiłam, zjebałam po całości. Straciłam wenę i chęci na kontynuowanie tego.
Co chciałam zrobić w kolejnych rozdziałach ?
A no chciałam jeszcze czymś zaskoczyć. 
Zrobiłabym, że do telewizji trafiłoby nagranie z windy a Harry miałby opinię flirciarz, który leci na dwa fronty, bo jak wiadomo jeszcze nieco chwilę przed akcją z windą był z Taylor. No więc zaczęłoby go to wkurzać i obwiniałby o to Grace, która potem by się wkurzała na niego. Oboje by powoli mieli siebie dość, a ona poszłaby z Zaynem do baru. Oboje by się upili i poszli do jego studia gdzie by się przespali ze sobą. No a wtedy Perrie by się wkurzyła i na Zayna i na Grace, tak jak i Harry. No ale i tak gówno by z tego wyszło no bo nie wiedziałabym co dalej. 

Po prostu masakraaaaaaa. 

Tak więc wybaczcie, ale zakończę to opowiadanie na pogodzeniu się Harry'ego z Grace.

A, i proszę nie pisać, że nie potrafię skończyć tego opowiadania a biorę się za inne, bo to nie chodzi o czas czy cokolwiek, bo tego mam dużo. Ale moja wena na TO opowiadanie się wyczerpała. Wszystko się pogmatwało i straciłam jakiekolwiek chęci na ciągnięcie tego.

A więc, możecie znaleźć mnie na tych blogach :

Summer Paradise
 + niedługo powinnam dodać 1 rozdział ..

Rock Me Zayn
+ prolog dodam jak tylko skończę pisać rozdział 1, bo chcę mieć coś w zanadrzu ..

DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE ODWIEDZINY I KOMENTARZE NA TYM BLOGU.
TO MIŁE, ŻE PO MIMO IŻ WIDZĘ, ŻE TO OPOWIADANIE TO DNO , TO WY I TAK KOMENTOWALIŚCIE POZYTYWNIE I CZEKALIŚCIE NA KOLEJNE ROZDZIAŁY. MOŻE DLATEGO WŁAŚNIE TAK GŁUPIO MI TAK KOŃCZYĆ SPRAWĘ.

NA TĄ CHWILĘ KOŃCZĘ Z 1654 KOMENTARZAMI, 119258 WYŚWIETLENIAMI I 197 OBSERWATORAMI.
 
DZIĘKUJĘ ZA WSPARCIE ! 
KOCHAM < 3 

48 komentarzy:

  1. to sumtneee ,że już nie bd tego opowiadania : c
    ale było fajnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam http://onedirection-ami-lovestory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie to troche jak ksiazka,wiec jakbys kiedykolwiek miala jeszcze wene to wroc tu i napisz "2 czesc" :D piszesz,ze zjebalas a mnie sie podobalo.to byl 1 blog z opowiadaniem,ktory wgl przeczytalam ;D dzieki za fajne minuty spedzone przy kolejnych rozdzialach xx

    OdpowiedzUsuń
  4. To było świetne opowiadanie i wcale nie takie przewidywalne.
    Wrecz przeciwnie. Spójrz na ilosc wyświetleń, obserwatorów :)
    Nikt by nie czytał tego opowiadania gdyby było denne :p
    Zazwyczaj nie umiemy doceniac tego co sami stworzyliśmy :p
    Ale ja Cie uswiadamiam w tym, ze to było i jest świetne.
    Uwielbiam Harrego i własnie bardzo się cieszę że Grace jest z nim :)
    Powodzenia z nowym opowiadaniem :)
    Bedzie napewno tak świetne jak to :p


    OdpowiedzUsuń
  5. nie no teraz to ja przechodzę załamanie nerwowe, psychiczne, fizyczne i takie tam. serio. Tak miałam nadzieję że Grace jednak będzie z Zaynem. Byliby cudowną parą :) ale szkoda że nie napiszesz tych 2 rozdziałów do końca . A może jeszcze nie wszystko stracone ? ^^ tylko te dwa, albo chociaż jeden trochę dłuższy. Prosimy ! Dla nas <3 Było by niesamowicie :) kocham cię !

    OdpowiedzUsuń
  6. Opowiadanie było super i wcale nie zjebałaś. :C
    A i to co planowałaś zrobić, to było zajefajne. *O*
    I napisałaś też, że nie wiesz co byś dalej napisała, a może ktoś z twoich znajmochy miałby pomysł??
    Jak wena Ci wróci, to napisz. :]

    OdpowiedzUsuń
  7. TY.TAMTO.CO.PLANOWAŁAŚ.UWAŻASZ.ZA.DNO.?.!. no chyba nie! To było świetne! A co dalej pewnie byś wymyśliła :D
    Ale szanuję twoją decyzje i dziękuje z całego serca za tego ŚWIETNEGO bloga!
    Dziękuje! xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Opowiadanie było super:) szkoda, że nie ciągniesz go dalej, ale rozumiem:* Dzięki za umilanie mojego czasu i nieraz bardzo kiepskich dni:* Pozdrawiam Asiek :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochałam to opowiadanie od samego początku!
    I wcale go nie zjebałaś. Dziewczyno, ono było pod każdym względem perfekcyjne!
    Szkoda, że już skończyłaś.. chciałam jeszcze to poczytać.. :C
    No, ale.. na szczęście zostają dwa kolejne z pewnością świetne opowiadania :D
    Dziękuję, że to pisałaś. I mimo że cię nie znam, mogę z całą pewnością powiedzieć, że cię kocham .<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochałam to opowiadanie.
    Chwile spędzone czytając je były cudowne.
    Kiedy płakałam i śmiałam się.
    No cóż. Szkoda. Trudno.
    :(

    Pozdrawiam i życzę weny do pozostałych opowiadań.

    OdpowiedzUsuń
  11. no chyba żartujesz ! to było świetne opowiadanie! bardzo podobało mi się to, że właśnie Grace była z Harrym a nie z Zaynem, ponieważ mam na koncie wiele przeczytanych blogów o 1D i wszędzie albo głównym bohaterem był Zayn albo Niall a Tu Harry xD jak dla mnie zakończenie zajebiste ale szkoda, że nie będzie kontynuacji byłam bardzo ciekawa co może się stać no ale trudno.
    P.S jak dla mnie mogłabyś wydać to w postaci książki :)

    pozdrawiam
    Leeks

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam uwielbiałam to opowiadanie,i cieszę się że Grace była właśnie z Harrym.Opowiadanie nie było przewidywalne,wręcz przeciwnie.Ta historia potrafiła naprawdę wciągnąć w swoją treść;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo kochałam tego bloga <3 trochę mi smutno , że kończysz . Ale cóż to twój wybór ... Wcale nie był przewidywalny , czytałam z zaciekawieniem . ,, O kurwa , co będzie dalej .. '' :) Powiem , że twój blog był pierwszym którego czytałam i to przez niego wszystko się zaczęło . Zaczęłam czytać więcej blogów , rozpoczęłam swój . za to bardzo Ci dziękuję !!! Kocham Cię <3 i szanuję twoją decyzję ...
    Lot of love . xx - @NikaOfficial1D


    +zapraszam do siebie :)
    http://love-one-direction-nika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Było to jedno z moich ulubionych opowiadań, na pewno będę za nim tęsknić. Dziękuję Ci, że napisałaś coś tak rewelacyjnego :)
    Pozdrawiam i życzę dalszej weny, na pisanie innych blogów :)
    Mam takie pytanie, czy będziesz usuwała tego bloga? x

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że to już koniec ;c Nawet nie wiesz jak będę tęsknić za tym opowiadaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam :D , nominowałam cię na moim blogu do - the versatile blogger :D
    ( http://one-direction-story-karolina1d.blogspot.com/ )

    OdpowiedzUsuń
  18. no cóż..bywa..aleee mi się podobało<3

    @kochamzayyna

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, no nic, będę czytać twoje inne opowiadania ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ważne jest żebyś ty pisząc opowiadanie dobrze się bawiła ...my to mamy tylko czytać ;P sądzę że każdy powie że to opowiadanie i to wcześniejsze o Zaynie są jednymi z najlepszych ... nie ma sensu czegoś ciągnąć na siłę .... fajnie się skończyło i już .! gratulacje !!! masz naprawdę WIEEEELKI talent. czekamy na nową historię .:P powodzenia xox

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda :< Mimo o dziękuję ci za to opowiadanie, bo strasznie fajnie się je czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda ;( to była pierwsza historia jaką przeczytałam na blogu i mnie tak bardzo wciągnęła... naprawde podziwiam umiejętności pisania jakie posiadasz twoją pomysłowość przede wszystkim wyobraźnię... nawet nie wiesz jak bardzo chciałabym abyś dalej pisała ten blog ale rozumiem.. nie masz weny a do tego twierdzisz że wszystko miało wyglądać inaczej to po co dalej to ciągnąć... i szanuję twoją decyzję.
    Lecz mam pewną propozycję; gdybyś tylko chciała i utworzyła nowy blog mogłabyś napisać taką historię jaką planowałaś na ten blog..
    Do niczego cię nie zmuszam.. możesz ale nie musisz.. tylko wiedz że gdybyś się na to zdecydowała uszczęśliwiłabyś nie tylko mnie ale też innych związanych z grace zaynem i harrym..
    Mam nadzieję że weźmiesz tą opcję pod uwagę..

    Dziękuję za wspaniale spędzony czas przy twoim blogu.. życzę sukcesów w reszcie twoich blogów.. powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda ;( to była pierwsza historia jaką przeczytałam na blogu i mnie tak bardzo wciągnęła... naprawde podziwiam umiejętności pisania jakie posiadasz twoją pomysłowość przede wszystkim wyobraźnię... nawet nie wiesz jak bardzo chciałabym abyś dalej pisała ten blog ale rozumiem.. nie masz weny a do tego twierdzisz że wszystko miało wyglądać inaczej to po co dalej to ciągnąć... i szanuję twoją decyzję.
    Lecz mam pewną propozycję; gdybyś tylko chciała i utworzyła nowy blog mogłabyś napisać taką historię jaką planowałaś na ten blog..
    Do niczego cię nie zmuszam.. możesz ale nie musisz.. tylko wiedz że gdybyś się na to zdecydowała uszczęśliwiłabyś nie tylko mnie ale też innych związanych z grace zaynem i harrym..
    Mam nadzieję że weźmiesz tą opcję pod uwagę..

    Dziękuję za wspaniale spędzony czas przy twoim blogu.. życzę sukcesów w reszcie twoich blogów.. powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogłabym ale mam już na głowie 2 inne opowiadania + jeden nowy pomysł w głowie, który już przetwarzam na opowiadanie . za dużo tego ; >

      Usuń
  24. dziękuje ci z całego serca za to opowiadanie xx

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapraszam http://slonce-ksiezyc-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. my CB też kochamy! dziękuje Ci za to opowiadanie z całego serca było/jest niesamowite <3 oczywiście będę czytała Twoje kolejne blogi i nie mogę się doczekać 1 rozdziałów!:D xx #mwah ~Pola

    OdpowiedzUsuń
  27. Wielkie szkoda. To było jedyne opowiadanie jakie umiało mi zamieszać w głowie i na które czekałam sprawdzając co chwilę czy nie ma nowego rozdziału. To było coś wielkiego. Nie dawno czytałam jego początki, z początku sposób twoje pisania nie był bardzo dobry. Było to lekko przewidywalne. Czytałam z przyzwyczajenia, a ty rozwijałaś się na niesamowitą pisarkę. Stałaś się na prawdę dobra! Nie zauważyłam kiedy zakochałam się w tym blogu. Mam zamiar przeczytać go jeszcze raz. Dziękuje za te wspaniałe chwile spędzone przy czytaniu.

    OdpowiedzUsuń
  28. NIE! TYLKO NIE TO! NAJLEPSZE OPOWIADANIE JAKIE CZYTAŁAM, INNE ZOSTAWIŁAM TLYKO PRZY TYM ZOSTAŁAM. GENIUSZ, NIE RÓB MI TEGO! KIEDY MAM ZŁY DZIEŃ, SMUTNY HUMOR, TO CZYTAM TEGO BLOGA I CZUJĘ SIĘ LEPIEJ! POWAŻNIE! ZERO ŚCIEMY! BŁAGAM CIĘ!

    OdpowiedzUsuń
  29. Booski ;3 Szkoda, że kończysz ;c Ale jak dasz jeszcze radę to zajrzyj bo zostałaś nominowana przez nas do Liebster Award ;>
    wpadnij po szczegóły -> http://one-direction-and-mee.blogspot.com/p/blog-page.html

    OdpowiedzUsuń
  30. jak możesz mi to zrobić ? : c

    OdpowiedzUsuń
  31. Opowiadanie genialne. Szkoda tylko, że Grace zostałaby z Harrym. Miałaś świetny pomysł na kontynuację, ale jeśli nie czułaś się na siłach rozumiemy. Kochamy ; ** <3.

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapraszam na moje opowiadanie , liczę na komentarz a jeśli spodobał ci się mój blog to zaobserwuj : )
    http://neversayneveruntilyoutry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. :C Smutno mi, że kończysz tą historię ;( ale popieram osobę, która napisała, że to opowiadanie jest trochę jak książka i jak znowu nabierzesz weny i chęci do kontynuowania tej historii to zawsze możesz wrócić i napisać '2 część'. Od środy cały czas czytałam tą historię i zakochałam się w niej. Absolutnie nic nie spieprzyłaś moim zdaniem i nie jest to przewidywalne. Zaskoczyłaś mnie tym, że ich miłość jest aż tak wielka, że wybaczyli sobie wszystko, myślałam, że bd z Zayn'em a tu bum Harry. ;o Opowiadanie, styl pisania jak i zarówno twoja wyobraźnia jest boskie ;D Nie kończ z pisaniem i nie zniechęcaj się do tego bo świetnie ci to wychodzi. Życzę ci dużo weny i swojej własnej ' Love Story' . Kamila xx.

    OdpowiedzUsuń
  34. chętnie przeczytałabym o tym co zaplanowałaś, całość przeczytałam w jeden wieczór. szkoda że to koniec bo naprawde wyszlo ci bardzo fajnie i mam szczera nadzieje ze kiedys wrócisz, choćby za pół roku. byłoby mega.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja się właśnie wkręciłam , a tu koniec ? Smutno :(

    Ale było świetne , naprawdę <3


    + zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zostałaś nominowana przeze mnie do The Versatile Blogger ♥ Więcej dowiesz się na -> http://anne-zayn-harry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny post !! ; **

    -----------
    obserwuję , komentuję , odwdzięczysz się ? ;D
    http://madleniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Właśnie zaczęłam czytać Twojego bloga.! ;d I muszę powiedzieć ,że bardzo mi się podoba.! ;d Aż dodam do obserwatorów . <3 http://liammybrother.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny blog :) Opowiadanie bardzo mi się podobało :))

    Proszę cię, abyś w wolnej chwili wpadła do mnie i przeczytała moj rozdział :D
    Zapraszam,
    http://www.gabrielle-quinn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Nominuję Cię do Versatile Blogger, więcej informacji na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  41. [Sorry za spam]
    16 -letnia Olivia wraz z rodzicami przeprowadza się do Londynu. Zabiera również swoją najlepszą przyjaciółkę - Jennifer, którą traktuje jak siostrę. Główna bohaterka ma problemy ze swoimi rodzicami, którzy nie zwracają na nią, ani na jej siostrę uwagi i ma za to ogromny żal do nich. Kilka dni po przeprowadzce dziewczyny postanawiają wyruszyć na zakupy. Tam zauważają plakat o tematyce spełniania swoich marzeń wokalnych. Jennifer próbuję namówić przyjaciółkę, jednak jej się to nie udaje. Pod jej nieobecność sama ją zgłasza. Jakby tego było mało Olivia straciła swojego najlepszego przyjaciela - Toma, który wyjechał i niestety nie wrócił. Dziewczyna tęskni za nim i nadal ma nadzieję, że go kiedyś zobaczy i z nim porozmawia.. W życiu brunetki pojawia się również Zayn - jeden z członków popularnego zespołu One Direction. Jak rozwinie się ich znajomość ? Połączy ich uczucie czy może nienawiść ? Czy Olivia spotka swojego przyjaciela ? Jak poradzi sobie z rodzicami ? Tego wszystkiego dowiecie się czytając 'Only you can make ma happy ♥' - Zapraszam do zapoznawania się z historią.
    Link : http://onlyyoucanmakemehappyonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. **Spam**Z góry przepraszam**Jeśli nie lubisz takich wiadomości, usuń komentarz**

    'Przecież życie jest proste...Uh? Co powiedziałeś? To czyste kłamstwo.Czasami życie to piekło. Staje się ono takie przez nasze uczynki i decyzje. A nieraz po prostu nie mamy na to wpływu. Los jest nie przewidywalny. Nie wiadomo co Cię spotka za rogiem.Chwytaj każdy dzień jakby był tym ostatnim. Idź za głosem swego serca, rób to co kochasz, nawet jeśli inni tego nie tolerują.Ludzie nie docenią życia, dopóki nie przekonają się, jakie jest ono ważne, ile by stracili, gdyby nie poznali jego dobrych stron.'
    Ona - Zwykła dziewczyna z małego miasteczka, od urodzenia kochała śpiewać
    On - Niezwykły chłopak, członek najpopularniejszego boysbandu na świecie.
    Ich spotkanie będzie zupełnie przypadkowe. On od razu zobaczy w Niej swoją bratnią duszę, drugą połówkę. Ona będzie podchodziła do Niego z większym dystansem. Po pewnym czasie, Ona nie będzie mogła dłużej żyć w samotności. Zakocha się w Nim bez pamięci. Ich przyjaźń zamieni się w uczucie silniejsze od samej Śmierci. Ale czy potężniejsze od kłamstw, które później zaczną ich otaczać?
    Serdecznie zapraszam na mojego bloga : http://you-will-always-be-my-love.blogspot.com/

    Xoxo :*****

    OdpowiedzUsuń
  43. [Spam]
    Hej! Chciałybyśmy zaprosić na nasz nowy blog: http://ill-look-after-you.blogspot.com/
    Dopiero zaczynamy i miło by było mieć czytelników. :)
    Na razie mamy imaginy, ale wkrótce pojawi się tam opowiadanie o dwóch dziewczynach, które rozpoczynają swoją przygodę z One Direction. Będzie tam wiele sekretów, smutnych ale także i wesołych sytuacji.
    Serdecznie zapraszamy!!

    OdpowiedzUsuń
  44. http://londyyn.blogspot.com/ ZAPRASZAM :***

    OdpowiedzUsuń
  45. ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA DO The Versatile Blogger Award.
    WIĘCEJ U MNIE : http://tiimeisup.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń